SERVICE EN SUPPORT

Service op locatie

Corpuls® Benelux beschikt over een zeer goed geoutilleerde servicedienst. Deze dienst is verantwoordelijk voor alle correctief en preventief onderhoud en technisch advies.  

Snelle service is ons motto!

Corpuls Benelux maakt gebruik van bedrijfswagens welke compleet zijn ingericht als autonome mobiele werkplaatsen, met als doel sneller op locatie complete onderhoud uit te voeren. Hiermee reduceren wij de algehele downtime van de apparatuur in het veld.  

Deze mobiele werkplaatsen beschikken over alle apparatuur en onderdelen die nodig zijn om het onderhoud uit te voeren en is tevens online verbonden met onze service database. Hierdoor kan de technicus vanuit de mobiele werkplaats  zeer snel op een storingsmelding reageren en zijn servicewerkzaamheden rapporteren.  

foto

Preventief onderhoud

wouter

Voorkomen is beter dan genezen.

Het preventief onderhoud wordt jaarlijks op locatie uitgevoerd. Het onderhoud bestaat uit preventief en eventueel correctief onderhoud; een veiligheidstest conform de norm NEN-EN62353:2014, een functionaliteitscontrole en eventuele kalibraties. Daarnaast worden eventuele noodzakelijke hard- en software updates uitgevoerd. Door middel van state of the art meetapparatuur en simulatoren wordt functionaliteit en veiligheid van het product gewaardborgd. 

De verslaglegging van de controles en het onderhoud wordt dusdanig uitgevoerd dat de klant alle informatie ontvangt om een goed dossier bij te houden. Dit past volledig in de hedendaagse kwaliteitsmanagementsystemen. Alle rapporten zijn na het uitvoeren van het onderhoud direct beschikbaar via het my.corpuls.nl klantenportaal. 

Corpuls® Benelux biedt de mogelijkheid te kiezen uit diverse typen onderhouds- / serviceovereenkomsten (FHI). 

man_corpuls_1
man_corpuls_3

My.corpuls.nl 

Het online klantenportaal van onze servicedienst

Via my.corpuls.nl is het mogelijk servicegegevens zoals testrapporten en apparaathistorie te raadplegen, klachtmeldingen en storingmeldingen te beheren en de status van een reparatie te volgen. 

Wanneer via my.corpuls.nl een storing is gemeld wordt er automatisch een servicetechnicus van Corpuls Benelux gealarmeerd.  

Klik hier om naar my.corpuls te gaan 

bus-ambu

Contact

Product ondersteuning

Servicedienst: +31 (0)181 784001

E-mail adres servicedienst: service@corpuls.nl

Voor product ondersteuning kunt u ons ook direct via WhatsApp bereiken. Onze servicedienst zal u zo spoedig mogelijk vakkundig te woord staan.